Fietsen naar Barcelona met Parkinson: het verhaal van Kees en Marjolijn
Bijna vijftien jaar geleden kreeg Kees de Bot (75) de diagnose Parkinson. In plaats van stil te staan, stapte hij op 15 april samen met zijn partner Marjolijn op de driewieler voor een tocht van ruim 1.500 kilometer: van hun woonboot in Leiden naar San Sadurní, vlak bij Barcelona.