Verzending & Levering


Verzendproces
Het verzendproces van Medicooler verloopt als volgt:

  • Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierna wordt je bestelling bij ons in werking gezet. Wij verzenden iedere dag (maandag t/m vrijdag). Bestellingen worden normaal binnen 1 á 3 werkdagen verwerkt en opgestuurd. Indien een product onverhoopt niet voorradig is, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.
  • Jouw pakket wordt bij ons opgehaald door Post NL of DHL met een Track & Trace code die je in de e-mail ontvangt.
  • De status van jouw bestelling kunt je volgen met deze Track & Trace code op de website van Post NL of DHL.
  • De bezorger biedt het pakket bij je aan op het opgegeven adres. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om het pakket aan te nemen, dan biedt de bezorger het nog 1 keer aan. 

*Wij garanderen geen levertijden, deze zijn geschat.

Controleer of alle verzendinformatie klopt. Als er incorrecte or missende informatie is zijn we genoodzaakt jou te benaderen. Dit kan voor vertraging in je bestelling zorgen. Wanneer een bestelling verschillende producten bevat, kan het voorkomen dat deze apart van elkaar geleverd worden.

Afhalen in Delft
Naast het laten verzenden van jouw bestelling bieden wij ook de mogelijkheid om je bestelling op te halen in onze opslag in Delft. Hier zijn geen verdere kosten aan verbonden. Hiervoor dient telefonisch contract opgenomen te worden met +31622360317 of gemaild worden info@medicooler.nl

 

Retourneren, omwisselen of geld terug? Zo pakt Medicooler dat aan:
Als je om wat voor reden dan ook je aankoop terug wilt sturen kan dat:

Medicooler

Spoorsingel 62

2613 BA Delft 

Nederland

Doe een briefje in de verpakking met hierop in ieder geval:

  • Je naam en adres gegevens
  • Eventueel je IBAN (als je geld terug wilt)
  • De reden van het terugzenden
  • Vooraf een email sturen naar Info@medicooler.nl kan de procedure bespoedigen; wij kunnen dan bijvoorbeeld het juiste artikel voor je klaarleggen of alvast bestellen.

 
Geld terug regeling
Zolang een artikel bij ons in het assortiment zit (en bij ons is gekocht) storten wij het aankoopbedrag terug. Dit doen we zo snel mogelijk, we willen niet dat je wekenlang op je geld moet wachten. Voorwaarde is: originele verpakking en het product mogen niet gebruikt zijn / moet voor ons weer verkoopbaar zijn. Dit is ter beoordeling aan Medicooler.

Ruilen
Past u medicijn niet? Stuur het artikel terug na het contact te hebben opgenomen met onze klantenservice
. Dan zorgen wij ervoor dat het product weer onze kant op komt. Ook hier geldt: originele verpakking en het product mag niet gebruikt zijn.

Kosten
Mocht je producten willen retourneren of ruilen, dan betaal je zelf de retourkosten. Je betaalt ook de kosten voor het opnieuw opsturen van het nieuwe product. Persoonlijk terugbrengen en ruilen in Delft is mogelijk op afspraak.